ClubCollect

CONTRIBUTIE INNING VIA CLUBCOLLECT

Voor het innen van de contributies maken wij gebruik van Clubcollect; een online tool die een aantal stappen van het factureren automatiseert, waaronder het versturen van betaalverzoeken en herinneringen, en het verwerken van betalingen.

Daarnaast biedt ClubCollect ook voordelen voor u als lid. Met ClubCollect kunt u er namelijk voor kiezen om in termijnen te betalen, en bepaalt u gemakkelijk zelf op welke datum het geld wordt afgeschreven. U krijgt daarnaast een persoonlijke betaalpagina met een factuuroverzicht, waarin u bijvoorbeeld zelf uw gegevens aan kunt passen of een vraag kunt stellen aan de ledenadministratie.

Hoe werkt het precies?

ClubCollect is geen incassobureau, maar een online facturatiemodule die onze vereniging ondersteunt bij het innen van contributiegelden samen met het kledingfonds. U ontvangt van ClubCollect een betaalverzoek met een link naar uw persoonlijke betaalpagina per e-mail, sms of per brief. Op uw persoonlijke betaalpagina kiest u, afhankelijk van de instellingen van de vereniging, of u betaalt in termijnen en welke betaalmethoden u gebruikt, namelijk iDeal of automatische incasso.

Betaalt u het liefst in termijnen? Dan verlopen de betalingen altijd via automatische incasso en rekent ClubCollect een kleine administratieve bijdrage. U bepaalt zelf op welke dag de betaling wordt afgeschreven, en voorafgaand aan iedere afschrijving ontvangt u ook nog een aankondiging. Zo bent u altijd op de hoogte, en kunt u ervoor zorgen dat u op tijd de overschrijving inplant!

Voor meer informatie verwijzen wij u naar de website van ClubCollect.

Facturatiemomenten

De contributies en toeslagen worden in rekening gebracht per begin februari met een betaaltermijn van 30 dagen. Eventuele KNVB Boetes worden gedurende het seizoen in rekening gebracht, z.s.m. na ontvangst vanuit de KNVB.

Betaling in termijnen

Voor de contributiefacturen per begin van het seizoen wordt de mogelijkheid geboden om in 1 termijn of in 12 termijnen te betalen. Dit kan u zelf aangeven via uw persoonlijke betaalpagina in ClubCollect.

Wanneer u gedurende het seizoen lid wordt van VV BATO zal u de optie geboden worden om de contributiebetaling te voldoen over de resterende looptijd van het seizoen (waarbij iedere maand als 1 termijn geldt en mei als laatste termijn zal gelden).

Kan ik ook in 2 of 4 termijnen betalen?
Dit is niet mogelijk. Wel kunt u bij keuze voor betaling van de contributie in 12 termijnen tussentijds de resterende termijnen in één keer voldoen. Mocht u dit willen, dan kunt u contact opnemen met de contributie administratie door een bericht te sturen via uw persoonlijke betaalpagina in ClubCollect of een mail te sturen naar [email protected]

Let op: Bij een tweede stornering van een termijnbetaling gedurende het seizoen zal de optie tot termijnbetalingen worden opgeheven en dient het resterende bedrag voor het seizoen in één keer binnen de gestelde betaaltermijn te worden voldaan.

Bij het uitblijven van een tijdige betaling zullen de spelactiviteiten na het verstrijken van de betaaltermijn per direct worden geblokkeerd tot het moment dat de betaling is ontvangen via ClubCollect.