VV BATO lid of donateur worden? Welkom!

Nieuwe jeugdleden
Het aanmelden van nieuwe jeugdleden verloopt via de jeugdcommissie. U kunt een nieuw jeugdlid aanmelden via het aanmeldformulier onderaan deze pagina. De jeugdcommissie meldt vervolgens de aanmelding van het nieuwe jeugdlid aan de coördinator van de betreffende jeugdafdeling (van kabouters t/m Onder-19). Deze neemt contact op met (de ouders/verzorgers van) het nieuwe jeugdlid en hierna volgt een introductie binnen onze vereniging en ontvangt het nieuwe jeugdlid alle benodigde informatie.

Aan ouders van jeugdspelers wordt geadviseerd om voor zichzelf de afweging te maken of het bij de contactgegevens van de jeugdspeler beter is om hun eigen e-mailadres of telefoonnummer te registreren. Anders zullen betaalverzoeken en herinneringen in de mailbox of op de telefoon van hun kinderen terecht komen. VV BATO kan niet voor u bepalen of dit gewenst is.

Nieuwe seniorenleden
Nieuwe seniorenleden kunnen zich aanmelden via het aanmeldformulier onderaan deze pagina. De aanmelding wordt in eerste instantie verwerkt door de ledenadministrateur. De ledenadministrateur meldt vervolgens de aanmelding van het nieuwe senioren lid aan de secretaris Wedstrijdzaken. Vaak heeft het nieuwe senioren lid al vrienden of bekenden binnen de vereniging en zal de voorkeur voor een elftal worden aangegeven. Dit kunt u doen in het ‘extra info’ veld op het aanmeldformulier. Als u zich overschrijft vanuit een andere vereniging, vermeldt dan ook in het veld ‘extra info’ uw KNVB relatienummer. De leider/trainer  van het betreffende team wordt ingelicht en neemt de introductie van het nieuwe lid voor zijn rekening. Als het nieuwe senioren lid geen teamvoorkeur aangeeft, zal in overleg worden bekeken in welk team hij/zij kan worden geplaatst en wordt uiteindelijk ook de leider/trainer van het betreffende team bij de introductie betrokken.

Nieuwe donateurs/niet spelende leden (rustend lid)
Wilt u rustend lid worden dan kunt u zich aanmelden via het aanmeldformulier onderaan deze pagina (‘aanmelden senioren lid’). Meldt hierbij in het veld ‘extra info’ dat u rustend lid wilt worden.

Vrijwilligerswerk
VV BATO draait volledig op de tomeloze inzet van vele vrijwilligers. Wanneer u lid wilt worden, rekenen we erop dat u ook uw steentje bij wilt dragen om onze mooie vereniging draaiende te houden. Daarnaast kunt u contact opnemen met de vrijwilligers coördinator (Gerrie boven) of één van de bestuurders.

KLIK HIER VOOR HET DIGITALE AANMELDFORMULIER SENIOREN VV BATO
KLIK HIER VOOR HET DIGITALE AANMELDFORMULIER JUNIOREN VV BATO
KLIK HIER VOOR HET DIGITALE AANMELDFORMULIER JUNIOREN VV BATO via het Jeugsportfonds

Snel naar:
ClubCollect informatie