BATO JO7-2 verslaat WVV JO7-2 met grote cijfers. En verliest helaas van Noordster.

WVV JO7-2

VV BATO JO7-2JM

1e klasse Zwaluwen Jeugd (1e fase) 23

24 september 2022 9:00

Sportpark WVV
Mr. D.U. Stikkerlaan 1 A
9675AA
WINSCHOTEN
tel. 0597-430859

Zaterdagochtend 08:30 verzamelen we op het sportpark bij WVV aan de stikkerlaan in Winschoten. De jongens en dame van trainer Niels en Ralph zijn er weer klaar voor. Om 09:00 uur stond de eerste wedstrijd tegen WVV op het programma. Na overleg met de trainers besloten we om 5 tegen 5 te gaan spelen. Na 2x knipperen met de ogen stond het al 1-0 voor WVV. Nu waren de kids wakker. En nog in de eerste helft werd dit omgedraaid naar een 4-1 voorsprong. Na van helft te hebben gewisseld ging bato door waar ze in de eerste helft waren gebleven en werden nummer 5 en 6 ook binnen geprikt. Trainers Niels en Ralph besloten om 1 speler extra naar de kant te halen. Hierdoor werd de wedstrijd wat meer gelijkwaardig. En kwam WVV terug tot 4-6. Uiteindelijk is de wedstrijd geëindigd in een 4-9 in het voordeel van BATO.

IMG-20220924-WA0001.jpgIMG-20220924-WA0002.jpg

BATO - NOORDSTER. 09:20 uur

De jongens en dame van Bato gingen gelijk door de volgende wedstrijd in tegen Noordster. Het was te merken dat Bato al een wedstrijd in de beentjes had. Noordster was net iets actiever (dit was de eerste wedstrijd voor ze deze dag) het stond dan ook al snel 3-0 voor Noordster. Bato deed iets terug na een fantastische solo van Jesse werd het 3-1. De spelers hadden heel veel plezier in het spel wat natuurlijk het belangrijkste is. Dit werd een ook ietwat geflatteerde uitslag en een eindstand 4-8 voor Noordster.

IMG-20220924-WA0003.jpg

Het belangrijkste is dat we allemaal weer veel plezier hebben gehad deze ochtend. Want VOETBALLEN MET PLEZIER DOET MEER.

IMG-20220924-WA0010.jpg

door R. Grozema