Facebook Toestaan Niet toestaan

Algemene ledenvergadering SV Bato voetbal 16 oktober 2023

16 oktober 2023 12:30

Op 16 oktober 2023 is er een ingelaste ledenvergadering geweest in verband met het kiezen van een nieuw bestuur.

Op 16 oktober 2023 is er een ingelaste algemene ledenvergadering geweest in verband met het kiezen van een nieuw bestuur voor de Supportersvereniging bato voetbal.

Hier waren aanwezig  :

Gert Plat, Bert van Delden,Jan Jonker, Zwanet Mulder, Zwiert Mansens, Jan Hindrik van der Veen, Jetty Grave, Sander Veld, Gerrie Boven, Chris Uffelie, Daniël Uffelie, Wim Boven, Liesbeth Boven, Christel Boelens, Ina Hoogstraten, Rika Plat

Besproken zijn ten eerste de bestuursverkiezing en de aanwijzing van 2 ondersteunende leden die kunnen worden ingezet bij activiteiten, de overdracht van de stukken met betrekking tot de supportersvereniging Bato voetbal, de gezondheid van de vereniging, de continuiïteit, het aantal leden, de kascommissie, een eventuele update van de statuten, vanwege veroudering opzet zoals de statuten nu zijn, de contributie voor 2024, wie mag er op een acitiviteit van de vereniging komen en welke activeiten blijven bij de supportersvereniging en welke activiteiten blijven we ondersteunen.

Uit de bestuursverkiezing zijn de volgende leden in het bestuur gekozen.
Voorzitter : Jan Jonker
Secretaris : Bert van Delden
Penningmeester : Gert Plat
Algemeen bestuurslid : Zwanet Mulder
Algemeen bestuurslid : Liesbeth Boven

Ondersteunende leden die ingezet kunnen worden bij activiteiten:
Chris Uffelie en Daniel Uffelie

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!