Info omtrent jeugd vv Bato

3 augustus 2023 12:00

Nog even geduld en dan kunnen ook onze jeugdleden weer de wei in. We hebben voor dit seizoen maar liefst 22 jeugdteams ingeschreven. Belangrijke zaken om te weten voor het aankomende seizoen kun je in dit bericht lezen.

Indeling Jeugdcommissie
Aan het einde van het afgelopen seizoen hebben Sander Veld en Martin Boven aangegeven te stoppen bij de jeugdcommissie door hun werkzaamheden binnen het hoofdbestuur. Ralph Grozema en Lars Schollema zijn toegetreden in de jeugdcommissie. Wij heten hen van harte welkom.

De jeugdcommissie bestaat het aankomende seizoen uit:
- Rien Potter (Coördinator JO14 t/m JO19)
- Ronald Klunder (Coördinator JO11 t/m JO13),
- Nico Klunder (Coördinator JO6 t/m JO10)
- Jesse van Delden
- Ralph Grozema
- Lars Schollema

Bij vragen zijn ze te benaderen per mail [email protected]
Uiteraard kunt u ze ook aanspreken op het sportpark.

Beker en Competitie
JO13 t/m JO19 zullen net als het afgelopen jaar spelen in 3 fases. De 1e fase is het bekertoernooi, Fase 2 en Fase 3 is de competitie. Start van Fase 1 is zaterdag 2 september. De indelingen van Fase 1 komen vrijdag 11 augustus online op voetbal.nl

De meiden MO17 spelen ook in 3 fases, maar dan zonder bekertoernooi. Fase 1 en 2 bestaan elk uit 5-6 wedstrijden. Op basis van de behaalde resultaten wordt Fase 3 ingedeeld. Fase 3 bestaat uit 12-14 wedstrijden. Voor de meiden wordt aan het eind van het seizoen een Final League georganiseerd: een toernooi met 6-8 teams.

JO7 t/m JO12 zullen weer in 4 fases spelen zonder bekertoernooi. De start van Fase 1 zal ook op 2 september zijn. De competieindelingen komen vrijdag 18 augustus online.

Start trainingen
De jeugdteams zullen in de week van 28 augustus weer beginnen met trainen. De trainingstijden + indelingen velden en kleedkamers zijn via onderstaande link te vinden.