Voorbereiding Senioren vv Bato

2 augustus 2023 17:15

Na anderhalf maand zomerstop is het voor onze selectie aanstaande zaterdag weer tijd om te beginnen. Een trainingsdag met een ochtend en middag sessie wordt in de avond afgesloten met een etentje

Dit jaar hebben we 7 seniorenteams kunnen inschrijven. Twee senioren teams op vrijdagavond (Bato VR1 en Bato 18+1, een 7x7 mannenteam) 4 senioren teams op de zaterdag (BATO 1, 2 , 3 en G1) en één team op Zondag (Bato zon. 3). Een mooie ontwikkeling dat we ook weer bij de senioren aan het groeien zijn.

Hieronder vindt u de wedstrijden die in de voorbereiding voor Bato 1, 2, 3 en zon 3 gespeeld worden. Bato 1 speelt dit jaar niet in de beker maar heeft oefenwedstrijden gepland staan in deze periode. De bekerindelingen van de overige senioren en ook jeugd komt vrijdag 11 augustus online op voetbal.nl . De competieindelingen van de seniorenteams en jeugd komt vrijdag 18 augustus online.

5 augustus
10.00u: 1e training

12 augustus
Activiteit buiten het sportpark