Vacature Trainer 2e elftal vv Bato

5 juni 2023 20:00

Voor het voetbalseizoen (2023-2024) is de voetbalvereniging Bato uit Winschoten op zoek naar een ambitieuze trainer voor het 2e elftal.
v.v Bato is een vereniging waar plezier, veiligheid en prestatie de kernwaarden zijn van ongeveer 400 leden uit Winschoten. Ons 2e elftal zal volgend seizoen uitkomen in de reserve 5e klasse. Vanuit de huidige JO19-1 zullen er veel spelers aansluiten bij de seniorentak van onze vereniging.

Takenpakket
•     Verzorgt twee keer per week (dinsdag- en donderdagavond) de training
•     Begeleiding, aansturing en coaching van het tweede elftal tijdens wedstrijden
•     Deelname aan overlegstructuren
•     Zorgt voor gerichte doorstroom van de (jeugd) spelers naar het eerste elftal

Eisen
•     Ambitieus en resultaatgericht, maar wel met ontwikkeling van de spelers als hoofdzaak.
•     Kennis van trainingsopbouw, speelvarianten en opstellingen
•     Duidelijk tactisch / technisch inzicht en coaching
•     Proactieve houding die aansluit bij de belevingswereld selectie (mix van jong en oud)
•     Sociaal en communicatief vaardig
•     Heeft waarden en normen hoog in het vaandel staan
•     Denkt mee met de club en overige trainersstaf om de club naar een hoger plan te tillen
•     Bereid om het beleid van de club uit te dragen

De nieuwe trainer dient representatief te zijn. Representatief in de zin van voorkomen maar ook in de communicatie met andere stakeholders binnen en rondom de vereniging. Een trainer die past bij de vereniging, oog heeft voor de dynamiek van een tweede elftal.

De nieuwe trainer van v.v. Bato 2 laat zijn gezicht regelmatig in het clubhuis zien ter bevordering van de onderlinge band met de rest van de vereniging.

Herken je jezelf in bovenstaande beschrijving en heb je interesse, dan ontvangen wij graag een mail met motivatie en CV via: [email protected]