In Memoriam Rieks van den Bosch

19 januari 2023 22:30

Afgelopen week is bij ons het droevige nieuws binnen gekomen dat Rieks van den Bosch is overleden. Na een kort ziektebed is Rieks in het bijzijn van zijn dierbaren overleden. Rieks is helaas maar 64 jaar geworden.

Rieks van den Bosch mag als rasechte Batauwer bestempeld worden. Rieks was zo'n 60 jaar verbonden aan onze mooie club. Als voetballer is Rieks actief geweest van de jongste jeugd tot aan de veteranen op zondagochtend. Tijdens en na zijn voetbalcarrière was Rieks ook verdienstelijk vrijwilliger in verschillende funties binnen onze club. Van jeugdtrainer tot aan barkeeper. Niet veel dingen waren Rieks te gek. Rieks heeft de afgelopen dik 20 jaar deel uitgemaakt van het bestuur van onze club. In het afgelopen jaar is Rieks uit het bestuur getreden en was het tijd voor zijn welverdiende "voetbalpensioen". Helaas heeft Rieks hier maar erg kort van kunnen genieten.

in_memoriam_rieks.jpg

Langs deze weg willen wij alle dierbaren van Rieks condoleren en heel veel sterkte toewensen. Daarnaast willen wij graag iedereen die Rieks een warm hart toedraagt uitnodigen om morgenavond (vrijdag 20 Januari) in de kantine van Bato Rieks te herdenken. De kantine is om 19.30u geopend.