Thuiswedstrijden eerste en tweede vervroegd!

2 december 2022 12:30

Aanstaande zaterdag spelen zowel het 1e als het 2e elftal weer een thuiswedstrijd op Sportpark St. Vitusholt. Ditmaal niet om 14.30u maar om 13.00u i.v.m. de wedstrijd van het Nederlands Elftal.

Ons 2e elftal neemt het op tegen HS'88 3 en het 1e elftal tegen het andere Oranje: vv Westerlee 1. Wederom een heuze derby voor het 1e.

Na afloop van beide wedstrijden is er de mogelijkheid om de wedstrijd Nederland - Amerika in de kantine op groot scherm te bekijken. In tegenstelling tot de wedstrijd van ons 1e elftal hopen we dan wel dat Oranje aan het langste eind trekt 😜

Hopelijk tot zaterdag! 🔵⚪️🟠