Even voorstellen: Vernieuwde jeugdcommissie

31 augustus 2022 15:30

De afgelopen jaren verliep het voetbalseizoen geheel anders dan dat we graag hadden gezien. De reden hiervoor hoeft niet genoemd te worden, dat is al wel bekend. Dit zorgde voor beperkingen in het geen wat we het liefst doen, voetballen, maar bood ook nieuwe mogelijkheden. Zodra de mensen in Winschoten ruimte kregen om te mogen sporten heeft de club dit met beide handen aangegrepen. Veel jeugd, lid of geen lid van de club, kwamen deelnemen aan de vele carrouseltrainingen die werden georganiseerd. In tegendeel tot veel verenigingen in de regio is vv BATO gegroeid in haar leden tijdens en na de pandemie. Hier zijn wij als club erg trots op.

Gelukkig is op dit moment het 'oude normaal' terug en is het seizoen vol goede moed gestart!

Jeugdcommissie

Een nieuw team in een bestaande commissie, namelijk de jeugdcommissie. Martin Adam heeft afscheid genomen als voorzitter van de jeugdcommissie. Zijn taken hebben wij verdeeld over drie personen:

Nico Klunder Ronald Klunder Rien Potter
Nico klunder
onderbouw
(t/m JO10)
Ronald Klunder
middenbouw
(JO11 t/m JOI3)
Rien Potter
bovenbouw
(JOI5 t/m JOI9)

Naast Martin Adam is ook Patrick Westerhuis uit onze jeugdcommissie gestapt. Jesse van Delden heeft zijn taken overgenomen. Jesse speelt al enkele jaren in ons 1e elftal en wordt daarbij ook nog actief in de jeugdcommissie. Verder is Ronald Lukken lid geworden. Hij is op dit moment trainer van J08.  Naast deze vijf mannen zitten Martin Boven, Sander Veld en Arjan Schuurman nog altijd in de JC.

Wij hopen met alle (nieuwe)vrijwilligers een goede samenwerking te creëren om problemen op te lossen wat betreft ruimte, onderhoud, kleding, teamindeling, wedstrijden, sponsoring en het vele andere. Samen met iedereen die vv BATO het beste gunt maken we er een sportief seizoen van waarbij plezier voorop staat!

Voor al uw vragen zijn wij op de trainingsavonden beschikbaar en zijn wij bereikbaar op het mailadres [email protected]

Met sportieve groet,
Namens de Jeugdcommissie,