VV Bato bedankt sponsoren

13 maart 2024 15:00

Afgelopen zaterdag, voorafgaand aan de wedstrijd tegen VVS uit Oostwold heeft VV BATO enkele sponsoren in het zonnetje gezet.

Ben Boelens van Verbidak BV en Andre Hofman van “Of je worst lust” Slagerij Hofman hebben het prachtige nieuwe scorebord gesponsord en hiermee een lang gekoesterde wens van de club werkelijkheid laten worden.

Tevens werd Theo Geertsma van hoofdsponsor Shell/ Bliksma bedankt voor het sponsoren van het 1e elftal de afgelopen seizoenen. Theo heeft aangegeven graag het 2e elftal in het nieuw te steken voor de komende seizoenen.

1N9A4428.jpg

Via deze weg willen wij onze sponsoren nogmaals bedanken.