Trainen als een prof - FC Groningen komt naar vv BATO

12 maart 2024 20:45

Donderdag 2 mei verwelkomen wij FC Groningen Trainen als een Prof op ons sportpark. Een trainingsdag voor alle kinderen tussen de 6 en 15 jaar. Het thema van de dag is dribbelen en passeren als Luciano Valente!

Tijdens de meivakantie hebben kinderen de geweldige kans om te Trainen als een Prof. Bij een locatie in de regio kunnen kinderen van de leeftijdscategorieën O7 tot en met O15 een hele dag trainen. Deze training is onder leiding van gedreven en professionele trainers van FC Groningen. De voetbaldag is opgebouwd uit twee trainingssessies (ochtend en middag) en een gezonde lunch. Tijdens deze intensieve
dag leren de deelnemers voetballen als hun eigen FC-helden. Om ieder kind voldoende aandacht te geven zijn de trainingsgroepen beperkt tot maximaal 14 kinderen.

Planning dag:
• Start training om 09:30 uur
• Ochtendtraining 10:00 - 11:30 uur
• Lunch 11:45 – 13:15 uur (er wordt geluncht in twee groepen).
De andere groep doet een lunchactiviteit buiten.
• Middagtraining 13:30 – 15:15 uur
• Prijsuitreiking 15:30 – 16:00 uur

Informatie deelnemers:
• €47,50 per deelnemer (10% korting Junior Club leden)
• Certificaat, sportlunch en de hele dag trainen.