BATO - Damacota het eerste en het tweede thuis!

5 februari 2024 18:45

Aanstaande zaterdag staan ons 1e en 2e elftal tegenover de mannen van Damacota. Net als vorig jaar spelen beide teams te gelijk thuis tegen de Pekelders.

Voor BATO 1 wordt dit de 1e competitie wedstrijd sinds 25 November. De vorige ontmoeting tegen Damacota leverde een 1-3 overwinning op voor de Batauwers. Jorian Haak was met 2 doelpunten de grote man aan BATO zijde. Damacota is een concurrent in de subtop van de 5e klasse F. Wordt het aanhaken of afhaken? Het belooft een mooie pot te worden.

BATO 2 neemt het op tegen Damacota 2. Een echte kraker in de reserve 5e klasse. Damacota staat op dit moment bovenaan in de competitie met 24 punten uit 9 wedstrijden. De Batauwers volgen met 18 punten uit 7 wedstrijden. De vorige editie tussen beide ploegen werd ruim gewonnen door de Pekelders. Tijd voor revanche voor BATO 2.

Beide duels worden om 14.30u afgetrapt. Na afloop van beide wedstrijden zal Jordi Weijer zorgen voor een feestje in de kantine.

Tot zaterdag! ⚪️🔵⚪️🔵