Supportersvereniging

Word lid van de supportersvereniging BATO voetbal

Op 22 , 23 en 24 januair 2024 worden de brieven voor de contributie/bijdrage voor de supportersvereniging in de post verwacht.

Wij organiseren door het jaar heen verschillende leuke activiteiten voor onze leden en ondersteunen VV BATO en haar leden op diverse manieren.

Lid worden is heel makkelijk!Logo_sv_bato.jpg

Aanmelden kan via een van de bestuursleden of via [email protected]

Kosten lidmaatschap bedragen €10,- per persoon per jaar of €15,- per adres.
IBAN : NL84ABNA0574654402 (LET op! Wijziging van rekeningnummer)
naam: Plat inzake SV BATO
* het kan zijn dat je de melding krijgt
"Let op! Dit rekeningnummer is van een persoon en staat niet op naam van Plat inzake svbato."
Als het rekeningnummer klopt, dan kun je het bedrag overmaken en komt dit op de goede plek.

Bestuursleden supportersvereniging:

Voorzitter  : Jan Jonker
Secretaris  : Bert van Delden
Penningmeester : Gert Plat
Algemeen bestuurslid : Liesbeth Boven
Algemeen bestuurslid : Zwanet Mulder

Supportersvereniging nieuws

In Januari 2024 worden de facturen voor de contributie gestuurd.
Leden krijgen een brief in de bus, hierop staan de gegevens voor de overboeking van de contributie/bijdrage.
Wil je dit liever via een betaalverzoek, dan kun je een app sturen naar 06 83 99 55 76

Bingo op 10 mei 2024

17 april 13:15  Op 10 mei organiseert de Supportersvereniging Bato voetbal Bingo.meer »

Uitslag klaverjassen WVV - BATO 17 november 2023