JO7-4: Plezier in Zuidlaren.

VV BATO JO7-4

FC Zuidlaren JO7-2

1e klasse (4e fase) 29

23 april 2022 9:10

Sportpark De Wenakkers
Randweg 3
9471TA
ZUIDLAREN
tel. 050-4093077

Vandaag was het weer zover voor onze kabouters (jo7-4). Vanmorgen hebben we om 08:15 verzameld bij de spar om vanaf daar te vertrekken naar onze uitwedstrijden in Zuidlaren.

De tegenstanders waren Zuidlaren en wederom Veendam 1894. Bij het zien van de tegenstanders (allemaal 2 koppen groter) en tijdens de wedstrijden bleek dat doelstelling van de staf om vandaag 2 doelpunten te maken iets te hoog gegrepen was. Door het ontbreken van Wildervank is in overleg met de tegenstanders besloten om de wedstrijden 15 minuten te laten duren.

Gelukkig hebben de spelers weer een hele leuke dag gehad. En dan is de uitslag niet meer belangrijk.

Voetballen met plezier doet meer!!!

IMG-20220424-WA0001.jpg