Bato 3 zegeviert tegen THOS 2 en neemt afscheid van André Oosterhuis en Erik Vogel

VV BATO 3 (zon)

THOS 2 (zon)

5 juni 2022 10:00

M. Koning

Sportpark St. Vitusholt
St. Vitusholt 217
9674AL
WINSCHOTEN
tel. 0597-413848

Zondag 5 Juni stond voor de mannen van het derde de laatste thuiswedstrijd van het seizoen op het programma. THOS 2 kwam zondag op bezoek aan de Sint Vitusholt. De mannen van Klaas Drent wisten de wedstrijd te winnen met 4-1.

De wedstrijd stond ook in het teken van het afscheid van Erik Vogel en André Oosterhuis. Beide heren, die al jarenlang meegaan in dit team, hebben besloten om een punt achter hun voetbalcarrière te zetten op de zondagochtend. André zal wel betrokken blijven bij het 35+ team op de vrijdagavond. Zowel André als Erik kunnen terugkijken op een prachtige tijd bij Bato Dreie. Mannen bedankt voor jullie jarenlange inzet.

De dag werd geëindigd met een gezamenlijke barbecue waar de gezelligheid natuurlijk weer voorop stond.

IMG-20220606-WA0004.jpgIMG-20220606-WA0003.jpg