Voor €12,- per ticket naar de FC!

7 februari 2023 16:15

'Het gaait nait aal te best mit de Grunneger FC,
moar dat ligt an 't seizoen en dat wordt wel weer oké. Want zo rondom carnaval din kriegen ze smoak te pakken en dai aandere voetbalclubs dai kinnen goan zakjes plakken!"
🎶 Pe en Rinus - Carnaval in't Noorden 🎶

Zoals bekend is BATO aangesloten bij het Amateurconvenant van FC Groningen. Door deze samenwerking kunnen onze leden voor €12,- naar de wedstrijd FC Groningen - Excelsior. Deze wedstrijd staat gepland op 25 Februari om 16.30u in de Euroborg. De Trots van het Noorden kan in deze tijden zeker een steuntje in de rug gebruiken. Daarom roepen we al onze leden op om FC Groningen te steunen en te schreeuwen naar de 3 super belangrijke punten!

Jij bent er toch ook bij? Via onderstaande link kunnen de kaartjes besteld worden. Forza FCG!

⚪️🔵 🤝 🟢⚪️