Grote Clubactie groot succes voor VV BATO

7 december 2022 15:00

Zoals vorige week bekend werd gemaakt hebben we dit jaar een record te pakken wat betreft het opgelopen bedrag voor de Grote Clubactie. Totaal werd er door de leden vanVV BATO dit jaar maar liefst €2812,32,- opgehaald. Een bedrag wat BATO als club natuurlijk erg goed kan gebruiken in deze tijd.

Elk jaar worden de top 3 verkopers van Bato in het zonnetje gezet door de club. Dit jaar hebben de volgende leden de meeste loten verkochten:

Liam Buzeman
Joey Buzeman
Ivan Boven

Deze leden hebben een presentje ontvangen namens de club en werden bedankt voor hun enorme inzet.

Natuurlijk willen we iedereen die zijn steentje bijgedragen heeft aan de Grote Clubactie bedanken voor hun inzet en steun voor onze club. We rekenen volgend jaar weer op jullie.