VV BATO zoekt Jeugdscheidsrechters

15 september 2022 10:45

Bato is groeiende! En daar zijn we trots op. We hebben elk jaar weer meer jeugdteams die op de zaterdag wedstrijden spelen. Voor deze jeugdwedstrijden hebben we clubscheidsrechters, alleen is deze lijst met scheidsrechters niet groot. Met de groei van het aantal teams merken we dat het moeilijk is om elke wedstrijd te voorzien van een arbiter. Het probleem is nu dermate groot dat we vanaf dit seizoen wedstrijden niet rond gaan krijgen. Daarom willen we en gaan we een beroep doen op jullie als ouders/verzorgers.

Wedstrijden worden zoveel mogelijk bezet door de lijst met clubscheidsrechters. Mochten we de wedstrijd van uw zoon/dochter niet rond krijgen dan sturen we via de trainer of leider een verzoek of een ouder dit op zou willen pakken. Wanneer er niemand bereid/ beschikbaar is om de wedstrijd te fluiten, dan kan de wedstrijd helaas niet doorgaan.
We hebben in het jeugdhonk alle materialen en informatie liggen om een wedstrijd te kunnen begeleiden! Als dank krijgt de scheidsrechter een gratis hapje en drankje in de kantine na de wedstrijd.
Denkt u nu, ik zou wel standaard jeugdscheidsrechter willen worden? Graag! Dan kunt contact opnemen met Maick Adam op 06- 44 108 068 of Arjan Schuurman op 06- 21 555 989.
Met vriendelijke groeten,
Maick Adam & Arjan Schuurman