BATO de grote (morele) winnaar van afgelopen week

14 september 2022 13:15

Afgelopen week stond vooral in het teken van de Winschoter Derby. VV BATO en WVV stonden maar liefst 4x tegenover elkaar! Onze JO19 moest uit spelen op sportpark WVV. Zondag 3, JO13-1 en het eerste elftal speelden allemaal thuis op ons sportpark. Mooie affiches waar spelers van beide Winschoter clubs altijd naar uitkijken.

In verband met de Run stonden er afgelopen zaterdag geen wedstrijden op het programma. Een aantal wedstrijden moest daarom gespeeld worden op doordeweekse avonden. Zondag 3 speelde uiteraard wel gewoon afgelopen zondag.

Wij zijn erg trots om te melden dat er van de 4 wedstrijden tegen WVV er maar liefst 3 gewonnen werden en als toetje werd er verrassend gelijk gespeeld door ons 1e elftal tegen WVV Zat. 1 die 2 klasses hoger acteert.

Uitslagen afgelopen week:

Donderdag 08-09