Ga mee naar Zweeloo 🚍

20 april 2022 10:00

A.s. zaterdag speelt onze JO17-1 een belangrijke wedstrijd om eventueel aan te sluiten bij de top 3 in de 1e klasse. De leiding van de JO17-1 heeft voor deze wedstrijd tegen vv Sweel JO17-1 een busreis georganiseerd. Er zijn nog +- 15 plekken vrij dus wees er snel bij.

Opgeven kan bij Martin Boven of via een chat naar 1 van de social media kanalen van vv Bato.

Programma van de dag
9.00u: Vertrek met de bus vanaf Bato
11.00u: aanvang wedstrijd in Zweeloo
+- 13.15u: Vertrek vanaf Zweeloo naar Mac Donalds Emmen.
+-15.00u: terug bij vv Bato om daar eventueel nog het 1e elftal te zien spelen tegen Erica '86.

🏷Kosten bedragen €10 of €12,50,- p.p. (ligt aan de totale aanmeldingen en gaat alleen om de busrit)